Vissla i luren, mm…

Varför envisas företag med att anlita växlar som ringer upp kunder…tio i taget och bara svara på ett samtal?

Det har ju varit så mycket skriverier om detta och jag har än inte hört en enda människa som har  haft något positivt att säga om dom samtalen. Man blir ju bara förbannad då ingen svarar i andra luren.

Hur ska företagen tjäna på detta när man är irriterad redan innan man svarar, man vet ju aldrig om det sitter någon där. Nästan så jag får lust att sitta beredd med en visselpipa, nästa gång dom ringer, med viss risk att man blir anmäld för misshandel av spräckt trumhinna hos den som ringer upp.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>