En ledsam dag…

Jag hade beställt tid för bilservicen i Umeå kl 13 i går.

Under tiden väntade jag på Ersbodaområdet så länge tills servicen blev klar.

Jag kom till firman kl 15 för att se om den var klar.

Men för min förvåning hade bilen inte ens börjats att gå igenom.

Jag var redan trött.. och sedan fick jag höra, att servicekillen inte hade hunnit ta in min bil.

Jag undrar, hur får man behandla kunder?

Kunde servicekillen inte ge någon signal, att det inte går att få bilens service i dag?

Är det personalbrist i företaget?

Mycket ledsen åkte jag tillbaka hem till Granö…

Dock försökte mannen, som redogjorde mitt ärende, ge som plåster på såren genom att rabattera servicen med 25 prosent.

Får se om jag kan lita på nästa tid som blir till veckan!

Bättre att gråta ut en gång än standigt sucka. (ÖSTERLÄNDSKT ORDSSPRÅK)

//Sasu

Etiketter:

2 kommentarer

  1. Gerty Flisberg

    Lämna bilen hos Mekonomen i Vindeln där är man rädd om och vårdar sina kunder.
    Har servat bilen där i åtta år och har bara gott att säga, dessutom är det trevliga grabbar!
    De har också lånebil så du kan ta dig hem om det tar lång tid!

Lämna ett svar till Terttu Haapanen Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.