Fakturor

Jag skrev om mitt telefonsamtal med Telenor i december. Den serviceinriktade killen som gav mig 1 GB gratis (kostar 69,-), tog bort kostnaden för pappersfaktura eftersom jag har autogiro och skrev ett nytt avtal på 2 år till en lägre kostnad än jag har idag. Nu har nya fakturan kommit och jag debiteras fortfarande 35,- för pappersfaktura och den ena fakturan som ska betalas den 1 februari var för hög.

Jag avskyr att behöva ringa om sådant, men vis av erfarenheten så skriver jag nu ner alla telefonöverenskommelser med datum, namn, hela rubbet så det var bara att ringa. Tack och lov så kom jag även denna gång till en gullig kille som snabbt såg var felet låg och kommer att åtgärda det på denna faktura. Rar och gullig var även han så det är tur att de har sådan personal. Men blir det inte rätt nästa gång då……..

Vilken halka det är ute idag! Nu ska jag snart slira mig iväg till dagis och hämta lille J. Både L och J ska på gymnastik idag så det blir lite hämtning och väntning ett par gånger. Jag har bett att de ska få sova här så i kväll blir det trevligt!

2 kommentarer

  1. Monica Nordlund

    Hallo, Jo, det gäller att hålla koll på alla samtal, jag tycker inte om
    att behöva göra såna samtal, för det mesta har kunden aldrig rätt.
    Vi har nyss haft Telia på tråden, det gäller att stå på sej. Kram

    • grandmother (inläggsförfattare)

      Jag hoppas bara att det verkligen blir rätt efter det sista samtalet, annars ger jag nog upp…… Kram

Lämna ett svar till grandmother Avbryt svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.