Automatiserade standardbrev

Det är inte alltid som dessa svarsbrev med standardiserat innehåll passar så bra på mottagarens situation. Läs här bara!

Jag försöker hjälpa min bror att få nya koder till sin telefon. Halebop svarar förtjänstfullt snabbt på mitt e-brev och ge mig anvisningar hur jag kan fixa detta per e-mail. Av säkerhtsskäl måste förstås svara på en del frågor. Allt väl så långt, men sist i brevet får jag tipset att gå till närmaste Teliabutik och få hjälp där.

I mitt första brev till Halebop hade jag noggrant förklarat situationen, d.v.s. telefonen och min bror i Stockholm och jag i Michigan. Tipset om att gå till en Teliabutik tyder på att mitt brev inte hade lästs särskilt noga, ller så finns det Teliabutiker här utan att jag känner till det

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.