Vad tror dom egentligen???
Fick ett mejl från swedbank (läs nedan) tycker inte att svenskan låter riktigt som den ska… men en ännu större miss dom gjort är väl att jag inte ens har ett konto på swedbank, hahaha, försök lura nån annan ni. Telia skickade också ut ett liknande mejl, för två dagar sedan. Där uppmanades jag göra samma sak, uppdatera mina uppgifter genom att klicka på länken, bara för att en faktura som jag skickat in, inte hade kunnat betalas, men hallå…lägg ner er tid på nåt annat än att försöka lura folk, knäppskallar!
Bäste kund,
Vi märkte ogiltiga inloggningsförsök till ditt konto online från en okänd IP- adress.
På grund av detta har vi tillfälligt ditt konto.
Vi behöver dig att uppdatera din kontoinformation för din Internetbank ska återaktiveras
vänligen uppdatera dina faktureringsuppgifter idag genom
KLICKA HÄR stod det, men jag tog bort länken 🙂
bara kontrollera de uppgifter du angivit är korrekt.
Med vänliga hälsningar,
SWEDBANK Medlem Services Team
P.S. Länken i detta meddelande kommer att ut inom 24 timmar. Du måste uppdatera din betalningsinformation
© 2011 SWEDBANK LLC. Alla rättigheter reserverade.
Senaste kommentarerna