Lättläst idag, haha..

Trodde inte att man skulle få ta lunch utomhus igår, men det gjorde vi. Fast vi blev påminda om, att det är fler som är hungriga, den här årstiden. Rent ut sagt, så förbannat hungriga att dom blir elaka. Getingarna förstås 🐝

Jag åt min parisare stående. Mamma ringde i samma veva men jag avvisade samtalet, hade nog med att hålla reda på den uppretade insekten, som inte kom åt min mat.

Solen värmde i alla fall, så vi passade på att njuta av den, Winstone allra mest.


Vi tog morgon promenaden, han och jag. Han ser extra fluffig, ren och vit ut, då solen skiner bakom honom, haha.


Det är ju också årstiden med dom fantastiska färgerna, dom kommer fortare än man tror, och försvinner lika snabbt. Så passa på med kamerorna, om ni ska föreviga skådespelen.


På lördag är det dags för Nailheads swapmeet. I och med att restriktionerna lättar så kan dom hålla den i år. Kan hända att Åke hittar lite att sälja, och då hoppas jag att han INTE hittar nåt annat att komma hem med🙏😁

Vi passade på att åka nåt varv med Camaron, snart är den säsongen slut. Winstone kaxar som vanligt, där han står och kollar läget.


Med den bilden önskar jag er alla en fin måndag!

Etiketter: , , , , , , , , ,

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.