Telia Hallåhallåallå… koppla mig till 22.

Eller vad fan som helst… Nu har jag skickat mail i stället eftersom kön är 63 personer, men inte kommer det nåt svar på det. Var över en månad sedan jag beställde mitt mobila bredband, det har kommit två kreditprövningar hem till min adress hos mor och far, samt att jag fått en beställningsbekräftelse, men inte har då jag sett nåt bredband i brevlådan.

Garanterar att det är jag som gjort nåt nöbörjar fel och skrivit infel adress eller glömt att kryssa i nån jäkla ruta, eller så är det helt enkelt så att jag inte är kreditvärdig, men då kan man ju åtminstone tänka sig att någon trevlig själ kan ringa och berätta detta så kan jag kanske vända mig till någon annan…

//Alex

2 kommentarer

  1. Telia kundservice

    Hej.

    Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

    Det ska absolut inte ta en månad innan din beställning leveras så någonting måste ha gått fel någonstans i din beställning vilket jag ber om ursäkt för.

    Du får gärna ta kontakt med mig på länken nedan så tar jag mig en närmare titt på vad som händer i ditt ärende.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Thomas Lindmark
    Telia Kundservice

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.