F-kassan och AF och och och???

Bra med samverkan men vart går gränsen?

Monika på kassan lyfte besöket rejält med sin underbara service och sitt trevliga bemötande.

Men vad har hännt annars i lokalerna. Kaos rådde, inte ens fungerande kömaskin så ingen visste vem som va på tur. Lång kö, irriterade besökare och sekretessen??? Man lyssnade på alla människors problem, med sjukskrivningar, underhåll, tjaffs om barn mm. Personalen gjorde sitt absolut yttersta för att göra alla nöjda, men hur långt ska det behöva gå när det ska samverkas? Jag led med personal och besökare och förstår personalen om dom tyckte det va bättre förr… Tack Monika på kassan som iaf lyfte vårt besök så vi blev mycket nöjda.

//Big Papa

Ps. Glömde ge Jonas på AF en klapp på axeln för detsamma som Monika på kassan.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.