Om Josefin

Om att inte vara nöjd och fröjdefull

Hej, hej.

Jag ägnade hela förmiddagen i dag åt att sitta och gruva mig inför att ringa till Media Markt (jag är ju så mesig och konflikträdd), och vid eftermiddagsfikat, när jag liksom samlat tillräckligt mycket mod, listat upp i gammskall’n exakt vad jag ville ha ut av samtalet och faktiskt ringde, så svarade de inte. Nu har de inte svarat på två timmar, och då har jag ändå provat ganska precis sju gånger.

Vad ska jag ta mig till? Egentligen skulle jag helst av allt bara åka dit och prata med dem direkt, men sådant är svårt när man inte har någon bil och inte kan komma på någon som kan tänkas vilja köra en dit heller.

Känner mig inte alls som en nöjd och fröjdefull konsument just nu. Tvärtom, faktiskt.

En kommentar

  1. Kim

    Jag kan tipsa om att lämna vänligheten du normalt besitter kvar på jobbet..
    En vän beställde en dator som de ”inte riktigt visste vart den tog vägen”.
    Hans humör brast ganska snart och det lönade sig, datorn spårades ögonaböj och saker för sköna slantar skickades med som kompenasation…

    Vad är det som du känner är inte som det skulle? *nyfiken*

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.