Knappfingers syndromet slog till

 

Slår 0771-524 524 för att få prata med en handläggare på försäkringskassan: Får nu välja mellan 5 olika alternativ. Jag vill inte ha självbetjäning. Sedan får jag 3 till alternativ, sedan en fråga om jag kan tänka mig att medverka i en undersökning, blablabla, och till sist säger dom att det är för många som ringer just nu, var god försök senare. *Suck*
Ringer upp igen, samma visa, men ingen förfrågan om undersökningen, däremot vill dom att jag ska knappa in mitt personnummer, gör det och sedan får jag veta att det är 157 stycken före mig i kön, beräknad väntetid, 16 minuter. Puh!!!
Men får då ytterligare ett altenativ, lämna mitt nummer så ska dom ringa upp mig då det är min tur. Ska bli roligt att höra nu om dom ringer mig inom den tiden.
Men någonstans här på vägen har jag tappat bort ordet INGEN självbetjäning, jag ville ju inte göra något själv, jag ville bara prata med en människa, och lik förbenat har man fått knappfingers syndrom innan man svarat och valt allt man kan välja mellan. Knepigt!!!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.

Maria Lundmark Hällsten