Fipplar på och svär lite tyst

Sitter fortfarande och petar på mobilen för att kunna skriva ett inlägg. Det tar sin lilla tid och jag antar att ett och annat skrivfel, kan smyga sig in.

A3, som vi nu har som leverantör, har strulat förut. Jo det var på den tiden dom hette T3 och jag hade ett mobilabonnemang, hos dom.

Efter 2-3 år, fungerade plötsligt inte mitt nummer. Som jag dessutom haft några år innan, jag gick över till dom.

Jag ringde dit och av nån oförklarlig anledning hade dom gett mig ett abonnemang som enbart anställda hos T3 (nuvarande A3), skulle ha.

Och nu sa dom att mitt nummer skulle tas bort 🤨

Skulle inte tro det va. Jag krigade lite och ansåg ju att jag ska inte drabbas av att dom gjort fel. Varför ska mitt nummer försvinna för att dom avslutar ett abonnemang som dom klickat i fel?

Knäppskallar  finns lite överallt, bevisligen 😠

Nå, jag fick behålla det nummer jag har från allra första början och det var ju tur…för dom 😁

Vi gjorde en liten cruisingsväng efter middagen igår. Och här blev vi knäppta av Håkan Lundgren som stod skjutfärdig nere på kajen:

Och alldeles bredvid honom, stod näste fotograf, Mats Alfredsson och även han, knäppte oss:

Mats har utlovat fler bilder 💛🧡❤ Kul 👍🤘

Får se om vi kör bort bussen idag. Vintrar den! Camaron får vara kvar hemma. Åke pratade om att eventuellt, lyfta ur motorn i vinter och gå igenom den ordentligt.

Ska fira en nybliven 30 åring ikväll så jag tror jag ska hitta på nån typ av present, ska klura på den 🤔

Önskar er alla en fin lördag!

 

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , ,

2 kommentarer

  1. Anders

    Hade tidigare A3 som bredbandsleverantör. Vid ett strömavbrott så slutade routern att fungera vilket jag givetvis felanmälde till A3:s support. Sedan hörde jag inte ett pip från A3 på över två veckor och vid det laget hade jag börjat fundera på om min felanmälan hade försvunnit ut i cyberspace eller nåt. Ett bekräftelsemejl med ”Vi har tagit emot ditt ärende” hade varit trevligt. Ännu trevligare hade det varit med ytterligare ett mejl, ”Vi har tyvärr långa väntetider just nu”. Så ca tre veckor för en ny strömadapter och ett fungerade bredband tog det.

    När A3 senare ville ha 50 kr mer av mig i månaden för bredbandet så sa jag upp av avtalet och bytte bredbandsleverantör. Men då var A3 minsann snabba med att fråga om de kunde göra något för att få behålla mig som kund. Det kunde de inte…

    Lycka till med motorfixandet och födelsdagskalasandet!

  2. Maria Lundmark Hällsten (inläggsförfattare)

    Ahh, se där, du är inte den första jag nu fått höra sämre saker av, om just A3. Nej, jag tänker inte heller behålla dom. Utan har suttit och kollat runt på andra jag kan tänkas ta. Personlig support gillar jag 😊 Tack Anders och ha en fin helg!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.