Dyra förskolor – sjuk planlösning – blir frisk – med flödesschema – för pedagogisk nettoyta – ger intresse?

SE UR DEBATTINLÄGG NEDAN SNART TRE ÅR SEDAN, 27/12 2018, OCH HELA HÄR

”Dyra förskolor i Umeå – och därtill med sjuk planlösning” – i VK-debatt

JAG BESKRIVER ”REGGGIO EMILIA”-MODELER MED GENOMGÅNGSRUM SOM GER SJUKA PLANLÖSNINGAR. DESSA KAN GÖRAS ”FRISKA” MED FLÖDESSCHEMA…

…OCH SAMMA ANALYSMETOD PÅ NEDAN NY FÖRSKOLEMODELL I UMEÅ GER STÖRNINGAR MED 5 DÖRRAR I ”MATRUMMET” OCH 12-14 I ”GROVENTRÉ-TORG”…

…SAMT EN ENDA ENTRÉ IN/UT JÄMFÖRT NEDAN MED FÅ GENOMGÅNGAR I EN ”ATRIUM-MODELL” OCH OLIKA IN/UT – SÅLEDES FRISK PLANLÖSNING UR MIN…

…IDÉBOK I FÖRSKOLEDESIGN FRÅN I VÅR JAG SKRIVIT TILL KOMMUNALRÅDEN LINDBERG, ÅGREN OCH ÅGREN ATT FÅ INFORMERA OM + FLER I KOMMUNEN…

…DOCK ÄN INGET GENSVAR, MEN OVAN POSITIVA OMDÖME AV FÖRSKOLE-ANSVARIG I FÖRVALTNINGEN FÖRR, KANSKE ÖKAR INTRESSET –  MED MÖTEN?

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.