Telia Sonera

Någon på Telia Soneras kundtjänst fick genom någon slags automatisk bevakning via mitt blogginlägg veta, att jag har problem att ringa från USA.

Av det blev jag mycket imponerad, när jag läste kommentaren därifrån och i den uppmaningen att ta kontakt med dess kundtjänst.

Det gjorde jag direkt i morse för ca 6 timmar sedan. Men inte en knyst har jag hört från dem. Varför så snabb på att erbjuda hjälp och sedan behöva så lång tid för att höra av sig på ett eller annat sätt?

Det är nog dags att sälja mina Teliaktier nu. På Telia kan man ju inte lita, verkar det.

En kommentar

  1. Telia Kundservice

    Hej!

    Jag heter Kristoffer Gustafsson och jag arbetar på Telias Kundservice. Jag tänkte bara meddela att jag mottagit din information som min kollega tidigare efterfrågat och har nu kontaktat dig via e-post för att försöka få rätsida på problemet.

    Med vänlig hälsning
    Kristoffer Gustafsson, Telia Kundservice

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte med automatik.
Ägaren av bloggen kan dock se ditt IP-nummer samt den epost-adress du anger.